welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Zuccarin Moerbei
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Zuccarin Moerbei

22-08-2009

Mijn buurvrouw is in korte tijd heel veel afgevallen met Zuccarin Moerbei. Ik heb daar wel vaker al iets over gelezen, maar zijn er hier ook gebruikers?

02-12-2012
20:19:23
Reactie van linnie:

Dit zijn allemaal reakties van vorig jaar en nog daar voor!! Zijn er ook recente reakties?
Hoor het graag.

12-07-2011
21:18:19
Reactie van anna:

hoi allemaal, ik ben ook nu 3 dagen begonnen met zuccarin moerbei en idd de trek is stukken minder, ik hoop dat dat zo blijft.
verder vind ik het af en toe moeilijk om de tabletten op tijd in te nemen. weet iemand of af en toe speling uitmaakt?

30-11-2010
08:56:37
Reactie van -:

Leuk om al jullie reacties te lezen! Vooral die van Jack.... gelukkig dat je niet meer zo taalt naar 'zoetegeit' joh!

17-11-2010
00:30:40
Reactie van devie:

Ik ga er ook mee beginnen. Ik hoop dat het werkt.
Graag reacties!
als het niet werk dan ga ik het namelijk ook niet doen.
Heb tot nu toe veel positieve reacties gehoord, maar wat zijn eingelijk de negatieve kanten ervan?

25-08-2010
22:16:11
Reactie van anthoinette:

Hay allemaal, ik gebruik het nu een week of 4 en ga nu echt merken dat de portie's die je eet minder worden.
Ben al wat kilo's kwijt 3 maar voor mij hoeft het ook niet te snel te gaan.
Ik heb ook niet echt onwijze trek meer in zoet, soms wil ik wel is een stukje kaas nemen....maar dat komt sporadisch voor.
Dus alles goed innemen juiste voeding en veel oefeningen...komt allemaal goed!!!!

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank