welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - New fysic dieet wie doet dat ook?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

New fysic dieet wie doet dat ook?

01-08-2010

Hallo wie is er bekend met dieet dat new fysic heet,is het een goed dieet?

04-03-2014
13:10:00
Reactie van marie:

Hallo, ik ben net begonnen, dag 1!!! zou ik in het weekend een glaasje wijn mogen drinken....?

26-08-2013
10:08:11
Reactie van mariette:

Wow Heleen, top 7kgf eraf!!

Nog even een receptje:

ďPizzaĒ met ham en groenten

Personen: 2

IngrediŽnten:
4 meergranen wraps
1 ui
4 tomaten
1 rode paprika
1 groene paprika
1 blikje artisjokharten
1 courgette
1 el kappertjes
10 groene olijven zonder pit (op waterbasis)
1 el oregano
1 el basilicum
200 gram achterham of kip in reepjes gesneden

Bereiding:
1. Verwarm de oven voor op 160 graden celsius.
2. Ontvel en pureer de tomaten, pers hier de knoflook in uit.
Snijd de uien en paprika in ringen. Snijd de courgette in plakjes.
3. Bestrijk de wraps met de tomaten/knoflookpuree.
4. Beleg de wraps met uienringen, paprika, artisjokharten, courgette en ham. Verdeel de kappertjes en olijven hierover.
5. Bak de wraps op meerdere bakplaten tegelijk, ongeveer 15 a 20
min in de oven tot de wraps knapperig aanvoelen.
6. Haal de "pizza's" uit de oven en strooi er de oregano en basilicum over.

23-08-2013
23:45:14
Reactie van heleen:

Nu alweer 5 weken bezig met Newfigure en het gaat zo geweldig goed. Al 7 kilo kwijt !!!!!!!

Het is de stok achter de deur die ik miste bij Newfysic. Ik woon een aardig end van een vestiging af, maar Newfigure in Zoetermeer heeft namelijk een perfecte oplossing====== ONLINE :)

Elke dag ben ik bezig met het verzinnen van leuke gerechtjes, zodat ik het kan delen met het menuboek van Newfigure. De bestaande gerechten zijn een goede inspiratie om het lang vol te houden. Ik ben er nog lang niet op uit gekeken!!!

Mijn coach zegt dat de basis het persoonlijke voedingsplan, de amino complex en doorzettingsvermogen de belangrijkste onderdelen zijn van het dieet. Alle extra poespas hoeven niet, zoals Newfysic wel beweerd.

Ook nog een voordeel is, dat de kosten van 19 euro per week deels worden vergoed door CZ.

Echt een aanrader, dus niet twijfelen; gewoon naar Newfigure gaan!

12-08-2013
10:57:40
Reactie van ria:

ik bedoel, de drank detox natuurlijk en geen drop. En het gaat mij niet om het geld joke, maar wel om het resultaat en een deskundige begeleiding. Het zijn meer sales dames die daar werken dan voedingsdeskundigen. Als je je een beetje verdiept in voeding etc. kan bijna iedereen zoiets beginnen. Begin mijn huisarts toch te geloven die van het begin erop tegen was en het geldklopperij vond. Ga naar een echte dietiste, die hebben er voor geleerd en kunnen voor jou een plan samenstellen wat bij je past met normaal eten en geen pillen gedoe.
Maar nogmaals, ik hou niemand ervan om Naar new fysic te gaan. Heb het geprobeerd, maar ik vond het tegenvallen. Jammer want ik dacht iets gevonden te hebben wat ook voor mij iets zou zijn.

12-08-2013
10:48:50
Reactie van ria:

denk dat er niet helemaal begrepen wordt wat ik bedoel. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij doet. Ik zeg alleen dat ik in mijn geval vreselijke maagpijn kreeg van die pillen en ik vroeg me af of anderen dit ook meegemaakt hebben. Mijn vriendin is fantastisch afgevallen bij new fysic en had daar geen last van. Ik volg het dieet nu nog steeds, maar zonder de drop en pillen en val toch af. Heb ook geen honger tussendoor dus.... Tja waarom dan de pillen nemen als het zo ook lukt denk ik dan. Maar goed, nogmaals, iedereen heeft zijn eigen ervaring en moet maar doen wat je het beste lijkt. Ik blijf het toch een commerciŽle instelling vinden en volg nu mijn eigen weg wat gelukkig ook goed gaat.
Succes iedereen

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 44  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank